Skip to main content

Lepsza jakość obsługi i więcej zadowolonych klientów dzięki wdrożeniu FSM GeoTask – case study UPC Polska (obecnie Play)

By 13 czerwca, 20222 sierpnia, 2024Case Study, Telekomunikacja

Ponad 1 500 000 abonentów, którym UPC (obecnie Play) dostarcza usługi oznacza, że każdego dnia mierzy się z realizacją kilku tysięcy zleceń instalacyjnych i serwisowych u swoich klientów. Zobacz, jak rozwiązanie FSM Globemy GeoTask pomogło usprawnić codzienną pracę UPC związaną z zarządzaniem pracami ekip technicznych w terenie i podnieść jakość obsługi klienta.

O UPC Polska

To dostawca usług telewizji cyfrowej, szerokopasmowego Internetu, telefonii i usług mobilnych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Pod koniec kwartału 2020 roku miała ponad 1 500 000 abonentów i była pod tym względem jedną z największych sieci kablowych w Polsce. Od kwietnia 2022 UPC Polska jest częścią spółki P4, właściciela operatora komórkowego Play. Współpraca UPC i Globemy sięga roku 2006.

Zapoznaj się z historią współpracy Globemy i UPC Polska (obecnie Play) i dowiedz się:

  • Z jakimi wyzwaniami musiało się zmierzyć UPC Polska wraz z Globemą?
  • Jak UPC radziło sobie z obsługą wielu tysięcy zadań dziennie przez wdrożeniem GeoTaska i jak nasze rozwiązanie usprawniło ten proces?
  • Które funkcje GeoTaska okazały się kluczowe dla podniesienia obsługi klienta w UPC Polska?
  • Jak rozwinęła się współpraca UPC (Play) i Globemy?
zarzadzanie-pracownikami-w-terenie