Skip to main content

Spotkajmy się na konferencji FTTH w Madrycie – porozmawiajmy o rozwiązaniach wspierających sieci światłowodowe.

Z przyjemnością informujemy, że w dniach 18-20 kwietnia weźmiemy udział w konferencji FTTH w Madrycie. Będziemy prezentować jak można wspierać pozyskiwanie i utrzymanie danych sieciowych, a także efektywnie zarządzać pracownikami w terenie.
Konferencja FTTH, która w tym roku odbędzie się w Madrycie w Hiszpanii, gromadzi wiodące firmy i organizacje z sektora technologii światłowodowych. Będzie to doskonała okazja do wymiany wiedzy i spostrzeżeń na temat najnowszych trendów, rozwiązań i wyzwań w branży.

Spodziewany jest udział ponad 3500 uczestników z ponad 1000 firm i 100 krajów.
Pierwszego dnia odbędą się warsztaty eksperckie organizowanych przez FTTH Council Europe, organizatora wydarzenia.

W dniach 19 i 20 kwietnia odbędzie się konferencja wypełniona licznymi prezentacjami oraz 18 sesjami panelowymi poruszającymi najbardziej aktualne tematy branży FTTH.  

Globema na konferencji FTTH

Podczas targów, które odbędą się równolegle z konferencją, ponad 100 wystawców  zaprezentuje najnowsze produkty i usługi wspierające sieci FTTH.  

Jako wieloletni dostawca usług i systemów dla sektora telekomunikacyjnego również Globema będzie obecna na wydarzeniu. Będzie to okazja, żeby porozmawiać z nami między innymi o tym, jak wspierać obsługę i utrzymanie sieci. Zaprezentujemy też szereg autorskich rozwiązań: 

1. Narzędzia i usługi do budowy i utrzymania cyfrowego modelu majątku sieciowego – Platforma GlobIQ

Platforma wspiera pozyskiwanie i utrzymanie danych o sieci.

Doskonale sprawdzi się u operatorów poszukujących narzędzi, które pomogą im m.in. w:

W pozyskaniu informacji o sieci z wielu źródeł (dokumentacja papierowa, dane zebrane w terenie, dane w formacie cyfrowym) na cele zasilenia systemu paszportyzacji sieci i zbudowania cyfrowego modelu majątku sieciowego. 
Szybkiej aktualizacji i utrzymaniu danych w działającym systemie paszportyzacji 
Migracji informacji o sieci w przypadku połączenia sieci rożnych operatorów  

2. GeoTask – usprawnienie prac w terenie: optymalizacja przydzielania zadań i monitorowanie pracowników w czasie rzeczywistym 

Nasz autorski system FSM GeoTask wspiera dostawców sieci w efektywnym planowaniu i zarządzaniu wieloma zadaniami wykonywanymi przez techników w terenie. Sprawdzi się zarówno przy realizacji zadań związanych z utrzymaniem sieci, jak obsłudze wizyt klientów.  

3. Specjalizowane aplikacje do zbierania danych w terenie 

Platforma do budowania wyspecjalizowanych, sterowanych głosem aplikacji mobilnych, wykorzystujących rozpoznawanie obrazów i inteligentne pomiary do zbierania danych o sieci i raportowania zadań w terenie pozwala budować spersonalizowane mobilne aplikacje dopasowane do konkretnych wymagań i procesów operatora. 

Spotkajmy się przy stoisku 32B

Spotkajmy się osobiście w Madrycie! skontaktuj się z nami!

Dołącz do nas w Madrycie. Odbierz 30% rabatDołącz do nas w Madrycie. Odbierz 30% rabat