GeoGrid, webowa aplikacja Globemy oparta na mapach Googla, została wdrożona w słowackim oddziale UPC. Z rozwiązania korzysta dział sprzedaży firmy odpowiedzialny za region Słowackiej stolicy – Bratysławy.
Narzędzie GeoGrid pozwala na agregowanie i wizualizację danych z różnych źródeł (GIS, CRM, ERP, WFM) za pomocą jednej aplikacji webowej. Użytkownicy rozwiązania mogą wizualizować dane o sieci (wraz z danymi biznesowymi) nie tylko na mapach Googla, ale także za pomocą Google StreetView.
Wdrożenie aplikacji GeoGrid w UPC Slovakia zostało podzielone na trzy etapy:
- pierwszy, już ukończony etap, obejmował migrację do systemu danych o sieci optycznej UPC obejmującej Bratysławę
- drugi, trwający obecnie, etap obejmuje migrację danych o sieci HFC przedsiębiorstwa
- ostatni etap będzie polegał na zmigrowaniu adresów wszystkich klientów UPC Slovakia
Korzyści biznesowe
Dzięki aplikacji GeoGrid pracownicy działu sprzedaży UPC Slovakia będą mogli szybko odnaleźć na mapie konkretny odcinek sieci czy przedstawić klientom dokładną informację na temat możliwości podłączenia do sieci. Ponadto UPC już teraz oszczędza dużo czasu i redukuje koszty dzięki zastosowaniu w ramach GeoGrid technologii Google Earth (modelowanie świata w tym elementów infrastruktury sieciowej w 3D) oraz Google StreetView (wizualizacja przebiegu sieci na zdjęciach StreetView). Kompleksowa i precyzyjna wizualizacja sieci umożliwia wstępną ocenę danego obszaru pod kątem dostępności usług (pre-qualification), co z kolei pozwala na niemal całkowite wyeliminowanie poprzedniej metody weryfikacji opartej na badaniach terenowych.
O UPC Slovakia
UPC Broadband Slovakia jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych i telewizji kablowej na Słowacji. Firma świadczy m.in. usługi transmisji oraz szerokopasmowego internetu w 42 miastach przy pomocy zaawansowanej infrastruktury optycznej.
WIĘCEJ O UPC SŁOWACJAO aplikacji GeoGrid
Aplikacja GeoGrid jest przeznaczona dla firm posiadających infrastrukturę techniczną w terenie. GeoGrid umożliwia prezentację i edycję danych z systemu GIS bezpośrednio na mapach Google, a także w technologii Google Earth (3D) oraz na zdjęciach StreetView i mapach przestrzennych (fotografie 45stopni). Dodatkowo, GeoGrid umożliwia agregowanie danych z innych źródeł i systemów firmy – CRM, ERP, WFM, Fleet Management, dzięki czemu dane techniczne prezentowane są równocześnie z danymi biznesowymi i zasobami mapowymi w kontekście przestrzennym.
Użytkownikami końcowymi aplikacji są pracownicy terenowi, działy obsługi klienta, sprzedaży i marketingu. GeoGrid jest dedykowany wszystkim pracownikom, którzy na co dzień stykają się z konicznością lokalizacji infrastruktury technicznej.
Dowiedz się więcej Rozwiązania mapowe dla biznesu