Skip to main content
UPC case study

Globema wspiera UPC (obecnie Play) w zarządzaniu danymi adresowymi – ich jakość jest kluczem do sprawnego zarządzania inwestycjami i procesami biznesowymi w firmie. Dowiedz się więcej z naszego case study!

Wdrożenie systemu GE Smallworld Physical Network Inventory (PNI) w UPC pozwoliło zmniejszyć rozbieżność informacji w bazach danych i systemach oraz poprawić jakość danych, aktualizacji i zmian funkcjonalnych. Pozwoliło również na zminimalizowanie ryzyka związanego z błędami w planowaniu.

UPC Polska (obecnie Play) jest jednym z największych operatorów cyfrowej telewizji kablowej i jednym z największych w Polsce dostawców szerokopasmowego Internetu w sieci światłowodowej. Oferuje telefonię VOIP oraz telefonię komórkową klientom indywidualnym i biznesowym.

UPC inwestuje w technologie przyszłości i oferuje najbardziej zaawansowaną sieć gigabajtową w Polsce.

System GE Smallworld Physical Network Inventory w UPC – poznaj historię sukcesu klienta

Jak skutecznie kontrolować i zarządzać siecią z wykorzystaniem AI/ML? Zapoznaj się z case study UPC, a dowiesz się:

  • Jak pomogliśmy UPC Polska przezwyciężyć niespójność pomiędzy informacjami w bazach danych i systemach
  • Co skłoniło UPC do wdrożenia systemu GE Smallworld PNI?
  • W jaki sposób system PNI rozwiązał problem nieefektywnej komunikacji pomiędzy zespołami inwestycyjnymi?
  • Jakie korzyści przyniósł firmie system PNI?

Chcesz osiągnąć podobne rezultaty w swojej firmie? Umów się z nami na spotkanie, żeby omówić Twoje wyzwania i przekonać się, jak możemy Ci pomóc!