Globema wspiera UPC (obecnie Play) w zarządzaniu danymi adresowymi – ich jakość jest kluczem do sprawnego zarządzania inwestycjami i procesami biznesowymi w firmie. Dowiedz się więcej z naszego case study!
Wdrożenie systemu GE Smallworld Physical Network Inventory (PNI) w UPC pozwoliło zmniejszyć rozbieżność informacji w bazach danych i systemach oraz poprawić jakość danych, aktualizacji i zmian funkcjonalnych. Pozwoliło również na zminimalizowanie ryzyka związanego z błędami w planowaniu.
UPC Polska (obecnie Play) jest jednym z największych operatorów cyfrowej telewizji kablowej i jednym z największych w Polsce dostawców szerokopasmowego Internetu w sieci światłowodowej. Oferuje telefonię VOIP oraz telefonię komórkową klientom indywidualnym i biznesowym.
UPC inwestuje w technologie przyszłości i oferuje najbardziej zaawansowaną sieć gigabajtową w Polsce.
System GE Smallworld Physical Network Inventory w UPC – poznaj historię sukcesu klienta
Jak skutecznie kontrolować i zarządzać siecią z wykorzystaniem AI/ML? Zapoznaj się z case study UPC, a dowiesz się:
- Jak pomogliśmy UPC Polska przezwyciężyć niespójność pomiędzy informacjami w bazach danych i systemach
- Co skłoniło UPC do wdrożenia systemu GE Smallworld PNI?
- W jaki sposób system PNI rozwiązał problem nieefektywnej komunikacji pomiędzy zespołami inwestycyjnymi?
- Jakie korzyści przyniósł firmie system PNI?
Chcesz osiągnąć podobne rezultaty w swojej firmie? Umów się z nami na spotkanie, żeby omówić Twoje wyzwania i przekonać się, jak możemy Ci pomóc!