Raportowanie zmian wprowadzonych w infrastrukturze jest nieodłącznym elementem pracy z siecią. Aby ułatwić i przyspieszyć to zadanie, warto skorzystać ze specjalnie przeznaczonych do tego celu aplikacji – jak NIMS Awarie.
Po likwidacji awarii kabla energetycznego, technicy są zobowiązani sporządzić raport z naprawy i określić zmiany wprowadzone w infrastrukturze. Muszą tez sporządzić odpowiedni szkic, który pomoże dokładnie zlokalizować miejsce wystąpienia awarii.
Raporty tego typu są zazwyczaj tworzone odręcznie na papierze, wiąże się to jednak z różnego rodzaju niedogodnościami:
- zebrane dane mogą być niedokładne lub niepełne
- pisanie i tworzenie odręcznego szkicu w terenie jest niewygodne
- czas od momentu wprowadzenia zmian w terenie do momentu naniesienia ich na model sieci jest długi. Zespół utrzymania zasobów sieciowych może uwzględnić naniesione poprawki w modelu sieci dopiero, gdy otrzyma raport od technika
Aktualne informacje o sieci są kluczowe dla sprawnego funkcjonowania procesów biznesowych w przedsiębiorstwie. Warto więc skorzystać z narzędzia, które znacznie ułatwi ich pozyskanie.
Stworzona przez nas aplikacja mobilna NIMS Awarie pozwala z poziomu smartfona lub tabletu sporządzić potrzebny raport dokonanych napraw kabli energetycznych. Raport zawiera niezbędne szkice, a zebrane informacje mogą być natychmiast udostępnione zespołowi zajmującemu się utrzymaniem danych.
Sterowana głosem i dotykiem aplikacja znacznie ułatwia i przyspiesza pracę. Dane zapisywane w aplikacji w ustandaryzowany sposób zyskują również na jakości.