Globema zautomatyzowała proces walidacji danych i naprawy błędów w firmie telekomunikacyjnej Nexera. W rozwiązaniu wykorzystano FME – platformę do przetwarzania i integracji danych. Dowiedz się jakie wyzwania stały przed Globemą oraz w jaki sposób udało się zrealizować projekt!
Nexera jako nowoczesny operator wdrożyła system paszportyzacji sieci (Cross), aby cyfrowo zarządzać swoimi procesami biznesowymi. Już w początkowym etapie okazało się, że dane w dokumentacji projektowej były obarczone wieloma błędami, co bardzo utrudniało przenoszenie danych do systemu Cross – każdy napotkany błąd oznaczał zatrzymanie całego procesu.
Nexera potrzebowała rozwiązania, które pomogłoby w weryfikacji danych i ich naprawie, aby usprawnić i przyspieszyć proces migracji dokumentacji projektowej. Firma zwróciła się o pomoc do Globemy, która pomogła w opracowaniu danych o prawie 13 000 km sieci światłowodowej i ponad 6 000 km liniowej infrastruktury technicznej.
Przeczytaj artykuł i sprawdź:
- Jak wyglądał proces walidacji danych?
- Jakich narzędzi użyliśmy, aby zautomatyzować walidację?
- Jakie korzyści przyniosło Nexerze zastosowanie FME?