Działasz w branży wyposażenia wnętrz i zastanawiasz się, jak możesz podnieść jakość usług i wyróżnić się spośród konkurencji? Zobacz jak wdrożenie autorskiego systemu Globemy do zarządzania pracami w terenie pomogło osiągnąć ten cel jednemu z czołowych dostawców rozwiązań dla domu.
Czynnikiem, który w znaczący sposób wpływa na postrzeganie marki jest jakość. Na szczególną uwagę zasługuje tutaj obsługa klienta. To właśnie w tym miejscu dochodzi do spotkania z firmą, które może zadecydować o tym, czy kupujący postanowi do nas wrócić, czy też odejdzie do konkurencji.
W branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz istnieje cała pula zadań, wykonywanych poza siedzibą firmy, które bezpośrednio angażują klientów (jak na przykład dostawa i montaż mebli, czy oględziny w przypadku reklamacji). Rozwiązaniem, które świetnie się sprawdzi w tym kontekście i pomoże zapewnić sprawną, wysokiej jakości obsługę zleceń jest system klasy FSM (Field Service Management) – do zarządzanie pracami w terenie. Pozwala on na automatyzację planowania, przydzielania i monitorowania wykonywanych zadań. Takim właśnie systemem jest stworzony przez Globemę GeoTask.
Poznaj historię naszego klienta, który wykorzystał GeoTaska do usprawnienia zarządzania procesami planowania dostaw i montażu mebli oraz obsługi reklamacji. W rezultacie skrócił czas obsługi zleceń, co przełożyło się na zwiększenie satysfakcji odbiorców z usług firmy i pozwoliło jej osiągnąć swój podstawowy założony cel – podnieść jakość obsługi klienta.
Zapoznaj się z case study, i dowiedz się więcej o tym:
- W jakich dokładnie obszarach GeoTask pomógł usprawnić pracę?
- Jakie cechy i funkcje sprawiły, że klient wybrał właśnie nasz system?
- Co okazało się kluczowe w codziennym użytkowaniu rozwiązania?
- Jakie inne korzyści przyniosło firmie wdrożenie GeoTaska?